;)
Övergivna
Nu sitter vi här.
Ungarna har dragit.
Helt övergivna :(
Nääääärå, så farligt är det inte.
Jag och Jonny har det ganska mysigt.
Efter 20 år tilsammans så har vi fortfarande massor att prata om och vi skrattar massor.
Tv:n är på men den stänger vi snart av.
Ha en god fortsättning på det nya året.
image723