Jag har slagit mitt läsarrekord med MASSOR idag.
Jag brukar ligga på runt 60 st unika besökare per dag.
Igår var jag överlycklig när hela 81 st varit inne och läst på Maigiz blogg.
Nu är jag uppe i 99 st unika besökare.
Fatta!
Nästan 100 personer har kollat på vad jag har haft för mig idag.
Jag som inte ens gjort något intressant.
Jag som bara har påskpyntat och borrat ur min tand.
Hur ointressant är inte det på en skala?
Jag har t om haft besök från Pakistan.
Undrar hur han/hon hittade till mig?
Coolt!
Jag kanske slår 100 sträcket för första gången på tre år.
Synd bara att alla ni läsare inte lämnar några kommentarer!!
Men jag älskar er ändå :)
Kolla in fjärden nerifrån.
PAKISTAN!


8