Allmänt Lördagsmyyyys! 28 februari 2009 Nu ska vi mysa.Dricka vin och äta ost&kex.Vi köpte dinkelkex och två mumsiga grönmögelostar samt havtornsmarmelad i dag.Nu ska jag upp med maten och sedan korka upp vinet.Vi ses när vi hörs.
3