;)
Lördagsmyyyys!
Nu ska vi mysa.
Dricka vin och äta ost&kex.
Vi köpte dinkelkex och två mumsiga grönmögelostar samt havtornsmarmelad i dag.
Nu ska jag upp med maten och sedan korka upp vinet.
Vi ses när vi hörs.