tid att vara här på jobbet.
Som tur är så kan jag kanske sluta
en timma tidigare.
Handla, bolaget, städa, laga mat.......
allt går bara runt i huvudet på mig.
Förlåt att jag tjatar.
Ska försöka njuta av att det är helg och fest och att
syrran kommer i stället.


2