;)
Inte tid att jobba
Jag har så mycket att göra så att jag har inte
tid att vara här på jobbet.
Som tur är så kan jag kanske sluta
en timma tidigare.
Handla, bolaget, städa, laga mat.......
allt går bara runt i huvudet på mig.
Förlåt att jag tjatar.
Ska försöka njuta av att det är helg och fest och att
syrran kommer i stället.