Jag stannar hemma.
Det går bra att han reser men jag brukar ha ganska tråkigt när han är borta.
I helgen skall min ohängde son bo hemma med gäster från Gävle.
Det blir skoj.
På lördag förmiddag skall jag åka till Thuns och köpa mer porslin.
På kvällen blir det middag med ungdomarna och kanske eventuellt ett KROM besök.
Jobba, jobba, jobba hela veckan och nästa helg tar jag bilen till Örebro för att hälsa på Simon och Robin.
Det skall också bli himla skoj.
Nä, inte går det någon nöd på mig inte när gubben åker bort men lite trist är det allt.
Desutom så blir man ju lite orolig nu när man läser om ovädret som är borta i Thailnad.
Han får faan inte råka ut för något elände inte, för då skall han få med mig att göra!
Å därmed basta!!
Vad skall jag gör i morgon då?
En hel fredag aldeles ensam, trist!
Jag är dålig på att vara med mig själv jag.
Jag borde skaffa mig en låtsaskompis.


4