;)
På G
Nu är vi snart redo för ännu en kväll på yran och Stråket.
De äldsta grabbarna har redan dragit på förfest och de yngre sitter på altanen och softar.
Jag och syrran sitter vid varsin dator.
Snart är vi "pepp" igen.
Snart drar vi ner på stan.
Snart.
Om en liten stund.