;)
Bilbesiktning

Biljäveln gick igenom besiktningen....nästan.
Vi visste om ABS:en, så den måste vi laga.
Men vi trodde också att det skulle tillkomma typ
100 grejer till, men det gjorde det inte.
Hurra! Hurra! Hurra! Hurraa!!
Den jävla skitbilen gick igenom.
Nu ska vi laga ABS:en och sedan säljer vi den.
Borde kunna få 15 000 för den i alla fall.
Skit-jävla-bil-helvete!!
(ursäkta min dåliga franska)