Biljäveln gick igenom besiktningen....nästan.
Vi visste om ABS:en, så den måste vi laga.
Men vi trodde också att det skulle tillkomma typ
100 grejer till, men det gjorde det inte.
Hurra! Hurra! Hurra! Hurraa!!
Den jävla skitbilen gick igenom.
Nu ska vi laga ABS:en och sedan säljer vi den.
Borde kunna få 15 000 för den i alla fall.
Skit-jävla-bil-helvete!!
(ursäkta min dåliga franska)
Nina
Vilken lurig bil! På fredag hackar den sej fram och på tisdag går den igenom besiktningen.
Maggan
Den hackar fortfarande, men tydligen inget som är någon trafikfara då.
Jonny
Japp^^
Det är lite kul, den funkar dåligt men går igenom besiktningen :-)
Jonny
Förresten, vad fin den var på bilden, lite rostigare idag :(

4