;)
Bilbesiktning

Biljäveln gick igenom besiktningen....nästan.
Vi visste om ABS:en, så den måste vi laga.
Men vi trodde också att det skulle tillkomma typ
100 grejer till, men det gjorde det inte.
Hurra! Hurra! Hurra! Hurraa!!
Den jävla skitbilen gick igenom.
Nu ska vi laga ABS:en och sedan säljer vi den.
Borde kunna få 15 000 för den i alla fall.
Skit-jävla-bil-helvete!!
(ursäkta min dåliga franska)

Nina

Vilken lurig bil! På fredag hackar den sej fram och på tisdag går den igenom besiktningen.

Maggan

Den hackar fortfarande, men tydligen inget som är någon trafikfara då.

Jonny

Japp^^

Det är lite kul, den funkar dåligt men går igenom besiktningen :-)



Jonny

Förresten, vad fin den var på bilden, lite rostigare idag :(



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress