Allmänt Dukat och klart 31 december 2009 Årets dukning får gå i guld och brunt med inslag av röda rosor.Det blev väl fiiiint?(Hahaha....jag ser nu att jag glömt besticken. Borde nog duka med sånna så att gästerna slipper äta med fingrarna)
0