;)
Blå/Svart
Min tå är nu svullen och har tagit färgen blå/svart.
SNYGGT!!
Ringde sjukvårdupplysningen och precis som jag gissade så gör de ingenting med en bruten tå.
Hon tyckte väl inte att det idealiska var att klampa omkring med den heller.
Det tar ca 2 veckor för en bruten tå att bli sjysst.
Om jag vill ha en skön semester utan ont och värk så föreslog hon att jag skulle sjukskriva mig själv den här sista veckan innan semestern.
Jag ska sova på saken och bestämma mig i morgon.
Jag skojade med min syster i söndags och sa att jag ville bli sjuk så att jag inte behövde åka tillbaks till jobbet.
Det skulle jag aldrig ha skojat om.
Jag fick mitt straff.
En bruten tå är inte farligt men det gör likt förbannat ont som f...n.