;)
Nytonad.
Ja, nu orkade jag inte längre.
Nu har jag tonat mig svart igen.
Nu är jag svart överallt.
På pannan och i nacken och på öronen.
Nu skall jag bara klippa mig också, SEDAN kan jag ta semester.
Men hur i hela friden skall jag klippa mig??
Undrar om man skulle våga sig på lugg?