På gamla bryggeriet håller SURVIVORS till.
Bikersfest....hehe.
Undrar vad det är?
Har aldrig varit på dylik tillställning.
Undrar hur man ska vara klädd?
Jag äger ju varken skinnbrallor eller skinnpaj.
Det får duga med svarta jeans och en tröja.
Hmmm, lite nerövs är man nog ändå då.
Hemska, fula bikers....huuuuga.....spännande.

Bikersfest....hehe.
Undrar vad det är?
Har aldrig varit på dylik tillställning.
Undrar hur man ska vara klädd?
Jag äger ju varken skinnbrallor eller skinnpaj.
Det får duga med svarta jeans och en tröja.
Hmmm, lite nerövs är man nog ändå då.
Hemska, fula bikers....huuuuga.....spännande.


2