Jippiiiiii!!!

Tänk att routern fungerar!
Jag kan gå ut å blogga här i Dalarna.
Idag har vi mulet å kallt. Jag ska städa bilen ifrån allt godispapper som ligger överallt i bilen.
Jonny käkar i bilen å lämnar papperet. Han har gett tre för en tia ett ansikte.
Ungarna sover, jag sitter i köket och dricker kaffe.
Ring så spelar vi är på radion, ganska hemtrevligt faktiskt.
Snart kommer svärmor hem, då börjar väl stöket med påsklunch.
Sen äter man så att magen står i fyra hörn.
Glad Påsk önskar jag igen.

Kommentarer
Postat av: pappa B

Det finns möjligtvis inte en bild på dig med magen i fyra hörn. Jobbar som fotograf men har aldirg upplevt något sådant tidigare?
Hoppade in hit när jag vimsade runt på påskafotnsförm. Kul blogg och jag kanske tittar in igen om jag får?
pappa B

2007-04-07 @ 11:48:33
URL: http://www.pappab.webblogg.se
Postat av: Nina

Du har tur du :o)
Å ja med!
Kjam

2007-04-07 @ 14:37:54
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0