Båt, Surströmming och FREDAG!

Idag är det fredag igen, tänk vad veckan har susat förbi.
Det är en hel vecka sedan jag fyllde år.
Idag när jag slutar ska jag åka och handla.
Jag tänkte införskaffa en surströmmingsburk b la.
Det är flera år sedan vi åt surströmming men nu är jag lite sugen.
Synd bara att det inte finns att köpa riktigt gott, mjukt tunnbröd här nere.
Undrar vad grannarna kommer att säga när det börjar stinka här.
Om det är fint väder i helgen så åker vi väl ut med båten om den är ledig.
Min solbränna börjar redan blekna.
Måste bättra på den, sen är det ju sååå skönt att bara vara på båten.
Hoppas, hoppas, hoppas det blir fint väder i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0