Etage

Vad är det med denna inrättning som är så speciell att jag dras dit i tid och otid?
Igår efter en trevlig kväll med pizza och kareoke på jobbet så cyklade de flesta hem.
Men inte Maggan , Maria och Simon inte.
NEJ vi måste givetvis kolla in läget på Etage först.
Där var det massor med folk.
Jag börjar vara där så ofta nu så att folk hejar på mig när jag kommer......helt galet.
Jag som aldrig gick på krogen förr.
Jag tycker att Etage är så kul därför att dit går en massa udda personer.
Man kan vara ung eller gammal, tjej eller kille, bög eller flata, hårdrockare eller dansbandskung.
Alla har ett gemensamt intresse: att sjunga kareoke.
Allla är glada och trevliga och alla kan sjunga även fast man är tondöv.
Därför dras jag till Etage om och om igen.
Etage stänger kl 3, sen "måste" man stå i kö för att köpa den där nattburgaren.
Innan man ätit och surrat färdigt så är kl nästan halv fem på morgonen. DÅ ska man cykla hem.
Sen blir man stående och surrar en stund till utanför Simon.
Därför kommer man hem kl 05.30 och sätter sig och bloggar !!
Ja, HerreGud, Fru Gud och alla barnen Gud...... man är väl inte riktigt klok.
Sen går det max ett par veckor så vill man dit igen.
Jag skulle kunna åka dit redan i kväll.....TOKFIA!
Här kommer lite vimmelbilder som jag hämtat från Etages hemsida, tagna det senaste året.
       

Kommentarer
Postat av: cinis

De e bra att du e ute å roar dej så länge som du satt inne å ugglade, skit fina bilder på dej..å Simon he he party prinsen nr 1

2007-08-25 @ 19:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0