Sommarläsning

På vinterhalvåret så orkar jag på sin höjd igenom en bok.
På semestern läser jag som jag gjorde när jag var 12.
I år visste jag inte vad jag skulle läsa.
Började därför på en bok som stått i min bokhylla i flera år men som jag aldrig orkat
komma förbi de två första kapitlen i.
Boken heter Freja och är skriven av Johanne Hildebrandt.
Jag tänkte att: Syrran sa ju att den var bra, om jag bara trycker mig igenom de första kapiteln så kanske det lossnar.
DET GJORDE DET:
Ååå....vilka bra böcker.
Efter den första boken (FREJA), var jag tvungen att snabbt åka in på KUPOLEN i Borlänge och köpa tvåan (IDUN).
Jag mitt nöt köpte givetvis inte bok nr tre.
Idun läste jag ut på ett par dagar sen har jag gått i våndor i flera dagar tills jag hittade bok nummer tre (SAGA) igår.
Vi skulle handla lunch att ta med ut i båten, och DÄR på COOP FORUM stod den och väntade på mig.
JIPPI !!
Snart har jag läst halva.
Vad ska jag ta mig till när jag läst ut den då??
Börja om kanske??
Jag rekomenderar verkligen dessa tre böcker.
DE ÄR SKITBRA.
image272  image273  image274

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag sa ju att hon va bra! Visst är det kul att hitta böcker som man sedan inte vill släppa.
Jag orkar inte läsa, miljörevisionen blir min död!
Kraaamar!!!

2007-08-02 @ 13:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0