Detta visste ni inte om mig...

Att jag inte törs stå med ryggen mot min säng, då tror jag att tjejen i EXORCISTEN sitter i den.
Crazy
Att jag "tappar" sista bokstaven i många ord när jag skriver. Men när jag läser ordet sedan så ser jag hela ordet , även den tappade bokstaven.
Att jag kommer ihåg alla människor som jag träffar. Jag kommer inte ihåg deras namn men jag vet exakt var och när vi träffades. jag glömmer aldrig ett ansikte.
När jag går på stan i Östersund så kan jag säga att "den där tjejen och jag gick på "lekis" tillsammans för 35 år sen".
Att jag MÅSTE hänga tvätten snyggt och hänga sån´t som hör ihop tillsammans.
T ex strumpor i samma par måste hänga brevid varandra. Eller allt som är rött måste hänga tillsammans.
Byxa och tröja som hör ihop, t ex en joggingdress måste hängas snyggt brevid varandra.
Ni förstår varför jag får hänga tvätten själv.
Att jag aldrig har försovit mig. Om jag någon gång kommer sent så beror det INTE på mig.
Om man bestämmer att vi träffas utanför Åhléns kl 18 så står jag där och väntar 17.40, senast.
 Waiting 
Att jag inte har tid att sitta här och blogga för jag måste sparka igång familjen, packa bilen och åka till Rämshyttan.




Kommentarer
Postat av: Nina

Jaha att du va lite knäpp det visste jag ju redan... :o)
pyss och GOD JUL på re

2007-12-23 @ 09:12:44
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Anita

Jag känner igen en hel del av det du beskriver, inte detta med exorcisten då men resten.
Kör försiktigt nu vi hörs senare. Hur var det på öppethus? GOD JUL!

Svar på din fråga om kvinnojuoren är att någon som är på min sida någon gång kanske behöver hjälp och blir glad att hitta dit.

2007-12-23 @ 10:26:27
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0