Förkyld

Jag är jätteförkyld!! Big Sneeze 
Men jag tänker INTE vara hemma.
Jag har nog med karensdagar den här hösten.
Jag åker dit och lunkar på.
Hela veckan har jag mått dåligt varje morgon, men när jag fått kraxa upp mig så har det gått bra resten av dagen.
Idag har jag huvudvärk och känner mig lite febrig, men det låtsas vi inte om.
Jag vill inte vara sjuk på julen.
Den här helgen har jag inte heller tid att vara sjuk.
Jag är såå trött på att vara sjuk och ha ont så det anar ni inte.
Inget kaffe har vi hemma heller.
Den här morgonen började inte bra.
I dag slutar jag kl 16.15, då ska jag och Jonny, tillsammans med alla andra Uppsalabor, åka till Gränby och handla.
Jag får göra en inköpslista på min rast idag så jag vet exakt vad vi ska ha.
Man kan inte gå på Kvantum tillsammans med miljoner andra människor och inte veta vad vi ska köpa.
Snart öppnar det ett Willy´s här i Nyby, på väg hm från jobbet.
Undrar om det är så billigt att handla där som de säger??
Jag har ganska litet matkonto redan.
Vi handlar för mellan 5000-6000 kr/ månad.
Det tycker jag är lite till 5 personer.
Ni ska veta hur mycket mat det går med tre tonårskillar i huset.
Jag såg på Lyxfällan igårkväll. Den mamman handlade för 4500 kr/ månad till sig och sina två små barn.
Nu ska jag ta en dubbeltreo innan jag fixar mig för dagen.



Kommentarer
Postat av: Anita

Det blir skit bra med ett Willys, mycket billigare är det där. Vi handlar oftare och oftare på W. Coop har blivit dyrt. En på mitt jobb han handlar för 4500:-
/ månad och dom är 4st varannan vecka och 6st varannan ( två vuxna, två små flickor och två pojkar i 16 o 17 år ). Han handlar bara på Willys!

2007-12-14 @ 10:03:07
URL: http://www.jamtlandspower.se
Postat av: Anita

Krya på dig! Kraaaam!

2007-12-14 @ 10:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0