Bara en vecka kvar

Sista veckan innan SEMESTERN !!!!
5 dagar kvar.
Sen ska jag ha många lata dagar.
L*ä*n*g*t*a*r*!!

Bada och sola
Äta och dricka
Sova och älska
DETTA ÄR VAD MIN SEMESTER SKALL BESTÅ AV.

Lyssnar nu på Absolute Chillout Summer
DETTA ÄR SOMMARENS HETASTE SOMMARPLATTA

Börjar arbeta kl 13.10 idag.....*suck*
Orkar knappt ta mig dit.
Det borde vara förbjudet att arbeta sista veckan innan semestern !!!
Det tycker jag är en fråga för facket.
Ska verkligen ta upp det på nästa fackmöte.
Det förstår väl alla att man är jättetrött den här sista veckan.
Solen skiner utanför mitt fönster och det är 22°C.
Ska man verkligen behöva åka på arbetet då?
Vet inte om det ens är lagligt.
FAKTISKT!!
image214

Kommentarer
Postat av: Thomas

Ja, det ska man! Och lagligt är det också. Hur ska annars vi gamlingar få sill på bordet? Förstår du väl?

2007-07-02 @ 15:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0