vädret, söndag och Slavsta

Mulet, trist och grått.
18°C.
Det ser ut som om regnet inte är långt borta.
Vaknade kl 7 och tyckte att solen lös(jämska ?) heter det lyste?
ja, ja...what ever!! solfaan sken ialla fall.
Jippii, tänkte jag.
kanske det kan bli en dag på båten med sommarens första sol och bad.
Men nähä då..tji vad jag bedrog mig.
Trist och grått är vad väderleken bjuder på idag....vassego!

Sunday, seems to be another bloddy sunday... var det någon som sjöng en gång(ni som kommer ihåg vem får gärna höra av sig till mig).
Så känner jag nästan varje söndag.
Jag kan inte riktigt njuta av söndagarna, jag bara går och väntar på att det ska bli måndag....trist.
Imorgon ska jag vara på en annan förskola(Slavsta).
Förskolorna i området har slagit ihop på sommaren för att spara pengar.
Det är roligt att vara på Slavsta, det är en alldeles ny och fräsch förskola.
I fem dagar ska jag arbeta på Slavsta sen har jag SEMESTER!!!

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på??
Hitt´ på nå´ (vilken film?)
Allra först ska jag ha kaffe, sen kan jag börja tänka.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Lyste. Gör som jag, ta ledigt på måndagar. Det hjälper...

2007-07-01 @ 12:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0