Tisdag

Solen skiner( från en nästan molnfri himmel), klockan är kvart över sju och det är 15 grader varmt.
Ludde är vaken, han och en kompis ska på badet.
Jag ska skjutsa dem innan jag börjar jobba kl 9 och hämta dem när jag slutar kl 13 ( om de vill åka hem då).
Häääärligt med sommarlov och bad va?
För det mesta så cyklar Ludde på badet men den här kompisens cykel blev stulen utanför Fyrishov när de var där sist och det är lite långt att gå.
Nu är det snart bara två veckor kvar till semestern. Sen har vi 5 veckor ledigt tillsammans.
Vi har ingen semesterplanering i år, DET känns lite konstigt.
Jag som brukar veta vad jag ska göra varje sekund på semestern.
Vi hade väl tänkt låna båten, våldgästa svärföräldrarna i Dalarna, göra Stockholm och kanske det blir Öland också om vi hinner fixa husvagnen.
Det är nån handske som inte gick igenom besiktningen.
Storsjöyran vore skoj att åka upp till.
I år är det 20 år sedan jag och Jonny träffades på Storsjöyran.
TJUGO ÅR !!!!! O MY GOOD!
Jag förstår inte, jag som bara är 25??
Nä, nu kanske man måste göra sig iordning för att gå till arbetet. Borsta tanden och lite sån´t.
Nä, jag hinner ta en kopp kaffe till först.

image191





Kommentarer
Postat av: Thomas

Den där våldgästen ser vi fram emot! Och kan du dessutom lära mig få in bilder i bloggen så är det helt suveränt! Det lär vara så att jag behöver skaffa en URL ???? -något, där jag kan ladda ner/upp? bilder och sedan lägga in någon länk i bloggen till just den bild jag vill ha med. Fattar DU? För mig är det kristallklart, ha ha ha!

2007-06-19 @ 21:35:57
Postat av: Nina

Va du fem när du träffade din husband? :o)

2007-06-19 @ 22:47:32
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0