After Work

Ha ha ha..... var på after work hemma hos Fia igår kväll. Kom hem 00.30.
Det är rediga after workar det.
Hon bjöd på räkor, fantstsiskt god tzatziki, bröd och vitt vin.....mumsfillibubblan...igen.
Senare på kvällen när planerandet till sommarfesten var klart och vi hade förflyttat oss till soffan så bjöd hon på ett ännu godare rött vin.
Detta blir sommarens dunk, mina damer och herrar !!

Cape Original Shiraz Cabernet Sauvignon (nr 12890)

Idag har vi 18°C men det är mulet och det blåser.
Jag har ont i knät efter min cykeltur hem från Fia inatt, men jag vill ut på en liten prommis iallafall idag.
Undrar vad vi ska äta till middag?
Chicken a la King? eller köttförsbiffar med sås och potatis? eller lasagne? eller fiskgryta med saffran och ris?
Vi får se vad jag är sugen på efter promenaden.
Nu ska jag dricka kaffe.....mmmmm.....livet är härligt!


Kommentarer
Postat av: Nina

En liten fråga bara ...Tänker du ha den här bakgrunden ett tag nu? :o)

2007-05-19 @ 14:21:27
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: cinis

Ja har varit ute med hundarna i en timma å kommer in..du har inte skrivit..e du sjuk behöver du ipren-mannen eller e du bara lat å gla i da..sätter på gubben ,pilla navelludd, dricker kaffe..livet e härligt..massor av love å ha en bra sön..Å du rosorna e så vackra på din b-grund..puss på rumpan gumman

2007-05-20 @ 11:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0