Calle håller på att nojja över vilka kläder han ska ha på sig idag när han ska åka till Cosmonova på Naturhistoriska muséet i Stockholm, med klassen.
Jag blir lite "avis", det är roligt att åka dit.
Knut är ledig idag, han ska åka Eckerö-linjen med några kompisar. De ska festa och köpa öl till studenten.
Man behöver ju bara vara 18 för att få köpa öl på Eckerö-linjen.
Själv ska jag sticka på jobbet snart.....usch!.....NERVÖS!.....(vad larvig jag är)
Nina
Citat maggan: Själv ska jag sticka på jobbet snart.....usch!.....NERVÖS!.....(vad larvig jag är)
Vad är du nervös för???
Nina
jaha..*skratt*.om man läser allt så förstår man bättre :o)
Lycka till!!

2