AAaahhhh!!!

Vilket jävla röj!!
Jag kom i säng kl 5 i morse.
Upp kl 10.30, duschade och tog min första drink en timme senare.
Kollade på EVERGREY....Aaahhh!!!
Nu är vi hos Madde.
Har precis tryckt i mig en pizza och tagit en vodka...straight...(jag är sååå duktig säger Cina).
Snart bär det iväg till Tyrol på Kick Offen.
Om jag sätter mig ner så somnar jag, därför så ska jag nu byta om  och fortsätta parta.
(I´m to old for this shit)
I morgon kommer min familj få hem ett lik. ( vilken tur att detta bara sker en gång / år)
Men GUUUUUD!!! så roligt jag har.
Madde och Ted i love you!!
Cina har ont i magen........loooooser.
Jag återkommer i morgon med bilder.

Kommentarer
Postat av: Nina

party on!! :o)

2007-11-25 @ 10:44:02
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0