Nedräkning 3 2 1

Ja, nu är det seriös nedräkning.
Nu är det bara 3 arbetsdagar kvar innan det är fredag och jag har SEMESTER och innan vi åker till STOCKHOLM för att åka på ROCKKRYSSNING.
Det är heaven and hell det.
Jag är rädd att jag har så höga förväntningar att det blir ett antiklimax bara.
Jag blir för full och somnar eller nåt dumt.
Nädå, jag bara skojar, det kommer INTE att hända.
Däremot är jag skraj för att bli sjösjuk.
Linda pratar något om illamåendearmband.
Kanske vore en bra idé att prova.
Det vore ju trist om man skulle kräkas hela kryssningen.
Jag får väl ladda upp dem hela medicinskåpet.
Åksjuketabletter, Resorb och Treo borde jag väl klara mig bra på.
Nu måste jag snart cykla iväg till arbetet.
Jonny, min älskling lagade mitt punka igårkväll.
image588

Kommentarer
Postat av: Anita

Va e du för sjöman? Det är väl bara att stoppa en sup i varje ben så står du stadigt.

2007-11-20 @ 07:51:50
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Sanna

Det band din vän talar om heter Sea band och finns att köpa i olika färger på Apoteket. De är helt super!!! Används även vid operationer och graviditet. Du kommer inte att ångra dig.

2007-11-20 @ 11:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0