Packa och packad

Nu ska jag packa.
Svarta jeansen, tre toppar, smink, skor och smycken.
Sedan måste jag ner på stan och fixa nytt kontantkort till Jonnys gamla telefon.
(JAG HAR TAPPAT MIN)
Så fort vi är klara drar vi hem till Madde vid Södra station.
Sedan blir det ROCK´N ROLL!!!!!
Jag kommer inte att blogga förän på söndag ( kanske)
Madde har ju en dator så om jag hinner i morgon em så kommer jag med ett inlägg.
Nu är det "fullt ös medvetslös" till på söndagmorgon......UJJEJUJ!!
Jag börjar bli för gammal för sån´t här........hihihi.
Återkommer med många bilder efter helgen.
Många tatueringar, piercingar och pipskägg kommer det att bli, samt många, många långa hår.
image590

Kommentarer
Postat av: Nina

Määää å vi som skickade ett mms till dej. Då kommer inte det fram juuuu.

2007-11-23 @ 23:01:11
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0