Skräckfilm

Jonny, Calle, Knut & Minéa sitter i soffan och ska kolla på SKRÄCKFILM.
Jag hatar skräckfilmer, därför har jag tagit med mig min
chipspåse in till köket och min dator i stället.
Jag har fortfarande mardrömmar av EXORSISTEN, som jag såg när jag var 13 år.
Nä, skräckisar är inget för mig.
Nu sitter de och kollar på " Pulse"

En våg med självmord drar över campus och Matties (Kristen "Veronica Mars" Bell) expojkvän, som efter en tid av konstigt beteende tar livet av sig. Mattie börjar forska i vad som var fel och upptäcker snart att en internetsida verkar vara källan till allt ont, där den som besöker sajten tappar all lust att leva. Det visar sig att Matties ex släppt lös ett virus som inte ger sig på din hårddisk utan är ute efter din själ, och allt som verkar skydda mot ondskan är röd tejp på dörrar och fönster.
image483

SCARY!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0