Wheee a party !!

Ujejuj!!!
Idag har jag massor att göra, ialla fall på förmiddagen.
Måste tillbaks till Gränby och byta mina byxor.
Jag skulle ha köpt hårtoning i går och färgat om mitt hår.
Vet inte om jag ska göra det idag istället.
Det är inte så snyggt med helt nyfärgat hår.
När man färgar själv så lyckas man alltid kladda lite på öronen och i nacken.
Inte så snyggt att gå på fest med svarta öron och fläckar i nacken.
Vi får se hur modig jag känner mig.
Det är en risk bara att köra vår bil fram och tillbaks till Gränby.
Jag ljuger inte om jag säger att den stannar 500 ggr på den sträckan.
Den får "tokdamp" någonstans på halva vägen.
När bilen går så där dåligt så sliter man ju på andra delar i bilen istället.
Hoppas nu idag att Jonny lätt kan meka dit den nya hallgivaren utan problem.
Det brukar alltid JÄVLAS för Jonny när han ska mecka.
Själv ska jag bara duscha, byta om och gå till Simon vid 13-tiden.
Vi ska ta ett glas vin hos honom innan vi åker ner på stan och möter våra andra kolegor.
Fias fest börjar kl 16.30
Jag känner mig lite nervös faktiskt, vet inte varför.
Antagligen för att det kommer så många människor, hon har bjudit 120 personer.
Nu ska jag ta mig en treo och sedan en kopp kaffe, vilken bra start på morgonen va??
Jag vaknade med hvudvärk, det är ett tecken på att jag är nervös.
Jag är inte helt kurant i min förkylning heller, bihålorna spökar fortfarande.
Men nu ska jag glömma alla sådana tråkigheter och bara koncentrera mig på att ha roligt.
JAG ÄLSKAR FESTER!!!! ( ingen hemlighet direkt)

image576

Kommentarer
Postat av: Anita

Ha så kul :-).!!..själv skall jag städa och börja med advent.

2007-11-17 @ 10:52:17
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0