Fredag

Skööönt!
Med fredag alltså.
Idag ska jag stänga på mitt arbete (igen)
Men det är lugnt.
Jag tycker att det är ganska skönt att stänga, man varvar ner på arbetet.
Om man slutar vid 15-tiden så kommer man hem och är helt speedad.
Det går bar att arbeta heltid iallafall.
Mitt knä har inte sagt ifrån någonting den här veckan.
Det är värre med fötterna.
Jag funderar på att köpa så´na där skor som är runda under fötterna(Ja, det finns
sådana skor.Nej man häller inte i sig en massa vin först)
Men de äär svindyr(2500 kr), men det kan det vara värt för att slippa ha ont i fötterna.
Läste i en tidning att en tjej ha de fått sin skor betalda av sin arbetsgivare.
jag vet inte ens om jag törs fråga min chef.
Idag är det grått, dimmigt och svinkallt....Brrr.
Det var det i går morse med, men under dagen blev det soligt och jättevarmt, rena brittsommaren.
Det är svårt att veta hur man ska klä sig när det nästan är minusgrader på morgonen och sedan 20 grader varmt mitt på dagen.
Ojejoj.....här sitter jag och bloggar och ser ut som värsta trollet.
Måste sätta fart nu och styla mig.
Man måste se representabel ut,när man ska träffa så många människor varje dag,som jag gör.
HAVE A NICE DAY!!
image397


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag bekostar nya skor och kläder till mia anställda varje år. Tycker nog att du kan våga fråga, du kan ju bara få ett Ja eller ett Nej!

2007-10-05 @ 20:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0