Maggan Rekomenderar

Jag är ju ingen älskare av vitt vin,men i detta fall är jag beredd att göra ett undantag.
På vår middag i lördags så ville jag bjuda på ett gott vin till förrätten
Eftersom jag inte är så bra på vita viner så tog jag det vin som hade den vackraste dunken.
Vilken tur vi hade, för det var GOTT också.
Därför kan jag nu rekomendera ett Chardonnay som heter GLORIA.
image433
Jag hittade en annan bild på nätet som jag tycker är himmla rolig.
Inte helt lyckad kanske, men rolig.(undrar om det var prästen eller kantorn som kom på förkortningen?)
image434

Kommentarer
Postat av: Anita

E de någe kvar tills jag kommer, eller hur dukig var ni?

2007-10-24 @ 13:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0