Surprice!!

Hämtade hem BILJÄVELN i fredags.
Den är INTE lagad......Surprise!!!
Det kostade 2500 kr för ett antal timmars felsökning, två nya slangar och en ny lampa fram.
Men de kan inte hitta felet varför den stannar hela tiden.
Idag var det besiktning, den gick inte igenom.....Surprise!!
Handbromsen, halvlyset och nåt med styrningen måste fixas.

Det regnar....ÖSREGNAR....Surprise!!
Jag som hade tänkt gå ut å gå, men det får man väl lov att göra fastän det regnar antar jag.
Jag går och går nu, men ännu så syns inget på vågen...Surprise!!

I morgon är min sista sjukskrivningsdag.
På onsdag går jag upp på heltid igen.
Men jag är inte bra i mitt knä.....Surprise!!
Jag provar väl att arbeta 100% ett tag så får man se hur det går.

SURPRISE!!
image383











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0