Vet inte vilken rubrik jag ska ha??

Vet inte vad jag ska skriva i min blogg heller.
Ibland får jag sån här skrivkramp.
Allt som jag tänker skriva låter dumt och fånigt, så jag suddar ut alltihop igen.
Jag är nog för trött för att tänka, jag återkommer i morgon.
DÅ kanske jag kommit på något vettigt eller ovettigt att skriva om.
Jag borde nog inte sitta här i vardagsrummet och försöka skriva.
Tv:n låter.
Jonny och Knut sitter och asgarvar åt ågot på dumburken.
Ifrån Calles rum hör man gitarriff.
Jag kan inte tänka mitt i all liv och rörelse.
Det är som värsta E4:an här inne.
Ni kan kolla in detta roliga klipp istället för att läsa min meningslösa blogg.


Kommentarer
Postat av: Anita

"Rena rama jävla motorvägen" alltså?!

2007-10-11 @ 21:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0