Svart/Vit

Förr när jag var blondin så tyckte alla att jag och Cina var såååå lika varandra.
Killar som Cina klämde lite på trodde att det var jag  tex.
Jag skulle aldrig göra nåt sånt.....aldrig, aldrig.....*blink*
(Gubben håller för ögonen)
Nu när jag är svarthårig och Cina fortfarande är blondin. så tycker hon att vi ska gå under artistnamnet:
Baccara!!!
Hahaha....vem har överhuvudtaget tänkt på dessa tjejer på 30 år.
Och hur kunde Hårdrockscina komma att tänka på dessa discof....or utan hjärna.
Hehe....Baccara......DET ÄR HUMOR på högsta nivå.
image378


Kommentarer
Postat av: Anita

Hur vet du att dom inte har några hjärnor domma dära Backarna?!

2007-09-30 @ 00:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0