Välkommen hem

Anitasyster verkar vara hemma igen från Italien.
Hon har iallafall haft fullt upp med att skriva en massa
komentarer på mina bloggar sen ca 10 dar tillbaks.
Nej Anita
Jag vet inte om Baccara inte har någon hjärna.
Jag citerade endast en punktext av Grisen Skriker, låten heter "Nu ska vi knulla i bankok".
En fantastiskt bra låt, vilken mästerverk....hahahaha......eller kanske inte förresten.
Kul att ha dig här igen, jag har saknat dig och dina komentarer på min blogg.
Vad ycker du om min nya frilla då?
Själv trivs jag jättebra med den.
Men jag kan inte få till det så som frissan gjode första dagen.
Med eller utan plattång, jag tror inte att det spelar någon roll.
PÖÖÖSS PÅ DIG!
VÄLKOMMEN HEM!!
image382





Kommentarer
Postat av: Anita

Tackar för det!
Här är allt som vanligt dvs. Pelle är i garaget och de andra tre sover, katten stack ut i regnet. italien har varit soligt och god mat och vino vino. Love you!

2007-09-30 @ 11:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0