Ja se det snöar...

... ja se det snöar.
Det var väl roligt Hurra!
Nääää!...inte ett dugg roligt faktiskt.
Som tur är så har vi plusgrader så inget av det som singlar ner stannar kvar.
Nu sitter jag här och försöker känna efter hur jag mår.
Ska jag åka till jobbet nu? eller bara jobba halvdag.
Tror jag åker in nu på morgonen faktiskt....varför ska jag sitta här och glo för?
Jag mår varken bättre eller sämre av att vara hemma.
Ikväll har vi möte också, så det blir en lång dag idag.
Är det redan torsdag?
Man blir lite dagavill när man är hemma från jobbet.
Nä, det är väl bäst att man försöker foixa iordning sig så att man inte skrämmer barnen.
 
See Y'all Later
 



Kommentarer
Postat av: Anita

Godmorgon! Hoppas att du får vara frisk nu!

2008-04-10 @ 07:37:54
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Madde

Har ni möten jämt? Varje vecka eller?? Jag har jobbat på mitt ställe över ett år nu (hur jag stått ut vetifan) och vi har inte haft planering en minut....du kan ju tänka dig hur det är där..;)
Dock har vi månadsmöte..då chefens säger nåt oviktigt..haha

2008-04-10 @ 12:44:38
URL: http://nikkinin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0