Möten hit och möten dit

Börjar dagen kl 08.30 med ett föräldrasamtal.
Arbetar i barngrupp mellan kl 09.00-17.10.
Sedan har jag p-möte mellan 17.30 - 19.00.
Så till sist enhetsmöte mellan 19.00-20.00.
Så kommer man hem kl 20.30 och känner sig helt urlakad.
Vi har kvällsmöte i morgon med, ett extrainsatt inför föräldramötet nästa vecka.
Jag kommer inte hinna gå någonting den här veckan.
I gårkväll gick jag inte heller, precis när jag skulle klä på mig efter middagen så öppnade sig himmelen.
Nu snackar vi ösregn igen.
Nu måste jag sätta fart, ta en kopp kaffe och fixa håret.
image1257







Kommentarer
Postat av: Anita

Möten å möten å möten - himmel vad ni håller på. Har du så mycket planeringstid eller får du jobba gratis?

2008-04-16 @ 10:16:11
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0