Huvudvärk, pyssel och rosévin

Typiskt att jag ska ha huvudvärk just idag när jag ska
ha gäster och måste fixa och greja.
Just hemkommen från staden.
Jag shoppade loss på Gina, det var REA där.
En tunika måste jag lämna tillbaks, den var alldeles för tajt.
Den satt som ett ålskinn runt stormagen, inte snyggt.
Nu ska jag ta en TREO och sedan städa balkongen.
Göra långbord i köket och duka vackert.
Roligt, roligt.
Jag älskar att ordna fest.
Måste kyla mitt rosévin också.
Hoppas att det smakar gott.
Dunken är iallafall fin.

Kommentarer
Postat av: Anita

Ja det är klart att du får öppna paketet idag - ring mej sen! :O) <3

2008-08-09 @ 13:58:54
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0