Ken´s Pizzeria

Efter jobbet idag så stannade jag kvar tillsammans med Mia
för att förbereda för morgondagens kräftskiva.
Vi kokade om kräftorna och gjorde efterrätten.
Jonny kom och hämtade mig ca 17.15.
Vi var jättehungriga!
Ringde runt till alla killarna och hämtade upp
dem runt hela staden.
Sedan åkte vi ut till Boländerna och käkade pizza.
Ken´s Pizzeria
har bra rykte och jag har aldrig ätit där.
Whow! Vilka jävla jättepizzor.
Kom ni ihåg när man var tonåring och pizzorna
hängde ner över kanten på tallriken?
Vi käkade och käkade och käkade men pizzorna
tycktes aldrig ta slut.
Nu är vi skitmätta.
Efter maten tog vi en sväng på IKEA, Knutte köpte
en madrass till sin nya 1.40 loftsäng.
Jag köpte bara glödlampor och ett nytt dl-mått.
Duktig va?





Kommentarer
Postat av: Roze

Man är mätt en vecka efter ett besök där :-)

2008-08-28 @ 20:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0