Träningsvärk

Det kommer jag nog att ha i morgon.
Det var lääääänge sedan som jag tränade.
Det var lääääge sedan min kropp fick arbeta överhuvud taget.
Det var jobbigt men väldigt skönt.
Jag längtar faktiskt redan till på torsdag när jag ska tillbaks.
Det trodde jag inte.
I morse hade jag faktiskt lite ångest måste jag erkänna.
Hihihi...men som vanligt så hade jag fel.
Efter en god soppa så ska jag nu bara lata mig hela kvällen.
Ta ett varmt bad och somna tidigt.
Mina bruna ögon börjar redan att falla ihop.

Kommentarer
Postat av: Anita

Ja, jag fick ont i muskler jag inte visste att jag hade när jag börjag träna!:O)

2008-12-08 @ 19:19:26
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: cinis

jag blir så avundsjuk, jag vill oxå ha sån energi.

2008-12-08 @ 19:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0