O´Boy och Pizza

Det är vad jag har fått i mig idag.
Usch!
Jag har legat som en urlakad disktrasa i soffan hela dagen.
Inte förrän NU har jag tagit mig upp.
Sitter här och funderar över om jag ska tordas ge mig ut på en
promenad eller inte.
Jonny säger att det är glashalt ute och jag har inga broddar.
Jag kanske måste skippa promissen idag i alla fall då.
Jag har ingen lust att bryta ben och armar i min promenadiver.
Jag får helt enkelt inhandla broddar på Gränby i morgon.
Nu har vintern kommit till Uppsala, jävla skit.
Vi har inte haft snö på hela vintern, då behöver den inte komma nu heller.
Dessutom så är det plusgrader, så det kommer bara bli ett enda slask
av alltihopa.
Efter en halv pizza så börjar jag känna mig som en människa igen.

Jag ska ALDRIG mera dricka vin!!!

image832

Kommentarer
Postat av: Nina

Eeeh:o) Jasså?

2008-02-03 @ 18:21:14
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Anita

Kan jag få skriftligt på det....nää det vill jag inte ha..ta tillbaka det du nyss lovade!!!

2008-02-03 @ 21:20:00
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0