Ont i kroppen.

Nu har jag gått på promenad varje dag i 2 veckor (minst).
Min kropp är i uppror.
Ont i knäna!
Ont i fötterna!
Träningsvärk i vaderna!
Efter jag började använda stavarna så har jag
ont i axlarna också.
Hela min kropp är en "mess".
Inte vet jag om jag gått ner något i vikt heller,
bytte batterier i min våg i förrgår.
Tiden får utvisa.
Jag är trött, trött, trött.
Orkar knappt med här hemma.
Det enda jag orkar är att arbeta och promenera.
Jobbigt, jobbigt, jobbigt.
Jag hoppas att det blir bättre snart, att jag ska börja
längta ut och bli fylld av energi på mina promenader.
Inte helt uttömd och slutkörd.
Aj, aj ,aj....mina stackars fötter och knän.

Kommentarer
Postat av: Anita

Det onda kommer absolut att gå över, det vet jag av egen erfarenhet, och suget på att gå ut kopmmer också. Men detta med att hinna något mer än att jobba och träna det tror jag kommer först när det blir ljusare och dagarna blir längre. Jag hinner absolut inte något mer, men skit i de!

2008-01-23 @ 08:55:19
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: frida

i'm on my way =)... jag ska beställa tåg biljetter så fort jag kan, så fort vi bestämmer ett datum som passar oss alla =)=) kram

2008-01-23 @ 10:21:46
Postat av: Gubben

Träningsverk! Grattis, men det går över. Värker de första hundra metrarna bara sedan blir det Ok. Faktiskt! Det är så.

2008-01-23 @ 10:35:33
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: cinis

Jag tycker att du är jätte duktig. Själv halkade jag å slog mej fördärvad på blank isen, så nu har jag en anledning att va inne någon dag. eller?

2008-01-23 @ 14:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0