Snart e re slut...

...på semestern.
Men inte på sommaren hoppas jag.
Jag ska försöka ta till vara på de sista dagarna här
ute i vagnen på bästa sätt.
Det känns som vanligt som om veckorna bara
har rusat förbi.
Men jag har verkligen haft en lugn och skön semester.
Vagnen står kvar här Augusti ut så vi får några
sköna helger till.
I helgen ska det visst regna så då åker vi hem till stan och förbereder oss
för att arbeta på måndag.
Vi måste nog hem och SANERA i lägenheten.
Killarnas syn på städning är inte riktigt densamma som min.
Jag tror ingen har tagit fram dammsugaren på hela sommaren, tvätten
hopar sig och blommorna är törstiga om jag får dra en vild gissning.
I dag ska jag sola och lata mig, sen ikväll ska jag in på stan och dricka lite
vin med en kompis.
Have a great wednesday!!



Kommentarer
Postat av: Anita

Sanera sa Bill - sanering var ordet sa Bull!

2008-07-30 @ 10:59:52
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0