Vad gör man...

... när regnet öser ner?
Jo, man skickar gubbar och ungar till Biltema.
Själv tar man med sig sin älskade syster på stan med bussen.
Man shoppar till man inte har råd med mer, sedan går man på
Terassen och dricker vin.
Gubbar och ungar går på bio och själv går man med sin älskade
syster till RIFIFI och tar en laxpasta med saffransås och dricker lite mer vin.
Bussen tillbaks till campingen letar man runt halva stan och nu sitter vi
här mittemot varandra  och bloggar och dricker mer vin.
Kameran har legat i väskan hela kvällen men inga kort har jag tagit.
Regnet fortsätter ösa ner men detta är också semster.
Att sitta med sin älskade syster i ett förtält och höra regnet smattra.
Dricka vin och samtala om viktiga saker och lyssna på Tomas Di Leva.
Det är semester.
Jag har semester.
SKÅL!!



Kommentarer
Postat av: Anita

I love you!!!

2008-07-07 @ 21:16:00
Postat av: Madde

Tomas Di Leva?....hmm..och du ska på Rockweekend...;)

2008-07-07 @ 21:38:31
URL: http://nikkinin.blogg.se/
Postat av: Madde

Kan meddela att det blir Rockweekend för min del..:)

2008-07-07 @ 21:57:19
URL: http://nikkinin.blogg.se/
Postat av: cinis

JA e så AVUNSJUK....puss på er vill va me..Love you so swetten rinn

2008-07-08 @ 00:13:55
Postat av: Nina

I dag är det kanonväder här uppe i dom Jämtlänska skogarna och jag ska jobba :o) Ha det så bra i regnet!

2008-07-08 @ 07:17:39
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: cini

knäpp kort de ju de vi lever för....VARTEEEE SIMON??????

2008-07-08 @ 08:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0