En snabbis...

...på lunchen igen.
Man måste ju hålla sina fans ajour.
Här regnade det nyss, men nu verkar det vara uppehåll igen.
Mina ögon kliar, jag ser inte riktigt klok ut.
Hittade mina försvunna läsglasögon inne på avdelningen.
Vet inte om de hjälper, men lite bättre tror jag att jag ser med dem i alla fall.
Kanske vore en bra idé att uppsöka en optiker.
Jag är så trött!
Jag kan nästan stå och sova.
Hur ska jag orka se på fotboll ikväll då?
Sverige - Grekland
SPÄNNANDE!
Nu måste jag skynda mig in på avdelningen igen.
Hare bra.


Kommentarer
Postat av: gubben

testar

2008-06-10 @ 16:11:01
Postat av: gubben

testar

2008-06-10 @ 16:11:04
Postat av: Lena

Även jag ska se på fotboll, det blir spännande!

2008-06-10 @ 18:54:19
Postat av: Anita



Mina ögon kliar oxå!

2008-06-10 @ 21:26:04
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0