Extreme makeover

Jag tittade på Äntligen hemma igår och drabbades av paniiik.
Jag vill också hade så där stylat och snyggt hemma hos mig.
Jag vill kunna komma hem och slappna av i ett vackert hem.
Jag tycker inte att jag har det just nu.
Visst, om det alltid var städat så skulle jag väl stå ut, men hemma hos
oss är det aldrig städat, åtminstonde sällan.
Det ligger grejer överallt.
Nu är jag här igen, snackar om städning hit och städning dit.
Ett ämne som jag alltid återkommer till.
Haaata!
Varför har inte jag någon ork till det som de flesta gör hela tiden?
Jag är uppvuxen i ett hem där det alltid var ordning och reda men ändå kan inte jag
hålla ordning.
Jag är i och för sig inte ensam här hemma, det finns ju fyra st till.
Fyra LATMASKAR!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Just de! Fram med högaffeln!

2008-05-16 @ 06:54:47
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita

Jag känner lika, får oxå panik av inredningsprogram. Men jag gillar att titta på dem!

2008-05-16 @ 14:16:01
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0