Latmask

Jag skriver jämt om hur jag ska städa hit och städa dit.
Det låter som om jag städar hela tiden, mitt hem fullkomligt skiner som
värsta Ajaxreklamen.
Men faktum är att det är bara käften och bakbenen på mig.
Mina föresattser ÄR att jag ska städa, men så kommer det så mycket
annat i vägen.
Bloggen, nåt bra tv.program eller nåt sunkigt tv:program.
Det spelar ingen roll, jag hittar alltid på ursäkter för att slippa städa.
I dag måste jag STÄDA!!
Å hör sen.
Jag är upptagen varje kväll till veckan och på lördag ska jag ha fest.
Maggan!! Skärp dig nu!
Inga undanflykter och dåliga ursäkter, jag är trött på det!
Jävla LATMASK!
(jag skriver i kväll om hur det gick med städandet i dag)



Kommentarer
Postat av: cinis

Mamma har fått en jätte fin tvåa, hon flyttar alltså 1 july..jaaaaa. de har varit ett rent helvete att ha henne här på soffan..hon hjälper inte till med någonting..jag dammsuger skurar handlar lagar mat mm tycker att hon någonstans ska känna att jag handlar idag eller här har du halva hyran. Men nä (mina pengar e snart slut) hon har ju för fan över 300 000 på kontot snålkärrinen....tack de kändes skönt att vräka ur sig lite. puss puss

2008-05-18 @ 10:33:24
Postat av: Madde

Hahaha...känner igen det där...

2008-05-18 @ 11:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0