;)
Online
DET FUNKAR!
Maggan är online i husvagnen med!
Min lilla surfmanick funkar klockrent här ute.
Lyckan är total.
Tänk vad olika saker kan göra männ´skan glad.
Min bästis i hela världen heter just nu: mobilt bredband.
Hehehe
 Current Mood - Happy 




gubben

Kors så modern...

Men jag kan jag med - vad sägs om IP-telefon? Deru!

Marina

Började så smått undra om det fina vädret månne voro orsaken till det uteblivna bloggandet...gäller även din syster...;o)

Marina igen...

Om du har tråkigt i värmen kan du leta fler tomtar...det är bara att välja..kram

http://www.10gnomes.com/

Madde

Hmm....kul för dig...vi vill veta allt som händer i vagnen....

Nina

Puuhh Skönt! Helgerna blir så tråkiga utan dina bloggar!

Anita

Ja visst är det tryggt och bra att kunna vara uppkopplad när och hur du vill!?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress