Lilllörda´n

Jaha ja...så var det mitt-i-veckan igen då.
Veckora går som sagt skitfort.
Men det är motsägelsefullt för jag tycker att det går saaaaktaaaa
tills min semester kommer.
I morse vaknade jag med värdens snuva, klart man ska ha sig en
vårförkylning i värmen.
Vette tusa om det känns som någon lillördag inte.
Idag ska jag jobba sent sedan hem och städa.
Inte någon lördag över det inte.
Klart man kan ta sig ett vin till städningen så kanske det känns lite lördag.
Vi får se...hehehe. Det kan ju inte vara lördag hela veckan.
Nu ska jag til jobbet och ha utvecklingssamtal med en förälder.
Hej och hå
Luden tå.


Kommentarer
Postat av: Anita

Nä, inte är det som en lördag inte! Det skall gudarna veta!

2008-05-28 @ 08:21:20
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0