Festtorka, men allt annat är blött


Ja, det har verkligen varit rena öknen på senaste tiden, men
nu ska det bli ändring på det.
I morgon ska jag på Afterwork med en TJOCKIS.
På lördag ska jag och Jonny på KROM.
Den 19 dec ska vi ha julfest på jobbet.
Äntligen händer det nåt, jaag håller på att dö av tristess.
Nä, lite party då och då skadar inte.
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
Vädret ute är ingenting att skratta åt, fy faan vad det slaskar.
All dena snö ska nu bort, plus 5ºC hela dagen.
Den som kan gissa hur blöt ungarna var idag vinner en fjällvandring
nånstans.
Jag skulle gå hem, men som tur var fick jag skjuts av snälla Ann.
I morgonbitti får jag nog gå ändå, om inte Jonny hinner hem förståss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha! Det regnar här med! Hälsa Tjockisen!

2008-11-27 @ 21:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0