Om 1 månad

Då är det dan före dopparedan.
Då ska allt vara klart.
Huset ska vara städat, paketen köpta och inslagna.
Maten lagad, pyntet pyntat, kakorna bakta och godiset
upplagt.
Myyyysigt!
Dan för dan är nog mysigare än själva julafton.
Jag och Jonny ska göra som i fjol.
Allt ska vara klart ,så dan före julafton har vi typ bara en endaste
julklapp kvar att köpa.
DÅ åker vi ner på stan och strosar runt bland alla stressade människor.
Tittar,myser, går in på en pub och tar en efterlängtad öl.
Köper vår lila klapp och njuter av att INTE stressa.
DET är julmys det.
TROR NI ATT JAG LÄNGTAR ELLER?
Jag bara älskar julen, fattar inte hur man inte kan göra det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar oxå julen! Det ska bli jätte kul att fixa. :O)

2008-11-24 @ 20:43:12
Postat av: Anette

Det här är första julen på länge som jag faktiskt ser fram emot ..har aldrig varit nåt större fan men man är väl inte sämre än att man kan ändra sig?

Kram

2008-11-25 @ 08:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0